سفارش تبلیغ
صبا ویژن

 

 

یکی از بزرگترین شرکت های تولید کننده آبمیوه در ایران که محصولات آن با نام "ساندیس" توزیع می گردد و اخیرا به بخش خصوصی واگذار شده است، طی صدور بیانیه ای نسبت به محصول خود نکاتی را متذکر شده و همچنین از این طریق اقدام به پیش فروش "ساندیس" برای راهپیمایی 22 بهمن امسال نموده است.





آمارها نشان داده است که وجود ساندیس در راهپیمایی های مردمی می تواند به مراتب تعداد مردم را افزایش داده و به نظر ما این برای استقلال هر کشوری که مدت ها است پیروزی را شکست نداده لازم و ضروریست.

ما آزمایشات خود را بر روی نمونه ساندیس بیش از سی کشور جهان انجام داده ایم که نتایج نشان داده است ساندیس هایی که توسط دولت ایران توزیع می شود مرغوب ترین و بهترین نوع ساندیس است چرا که توانسته است زن و مرد، پیر و جوان، نوجوان و کودک و حتی طفل شیر خواره را برای حمایت از نظام خود به راهپیمایی ها بکشاند اما ساندیس های سایر کشور ها از چنین تاثیر گذاری بر روی مردم برخوردار نبوده است.



 





حتی نمونه این تاثیر گذاری را در جنگ بین ایران و عراق می توان مشاهده کرد که مقامات ایران جوانها را با وعده "ساندیس" و "کمپوت" روانه جبهه ها می کردند که سر انجام به پیروزی ایران در آن جنگ و تنها به واسطه ساندیس ندیده های جنگ رفته منجر شد. بنا براین به وضوح می توان به قدرت ساندیس در معادلات سیاسی و در رفع بحرانهای اجتماعی پی برد."

ملت شریف ایران

حال که با لطف خدا و حمایت شما دنیا به رابطه ساندیس شرکت ما و راهپیمایی شما اذعان دارد و به حضور میلیونی شما در رهپیمایی ها به واسطه ساندیس پی برده است. برای بهره مندی فرد فرد شما از ساندیس های راهپیمایی پیش رو و به دلیل استقبال بی نظیر شما از ساندیس های راهیمایی 9 دی و کمبود ساندیس در برخی مراکز استانی و همچنین برای جلوگیری از ایجاد بازار سیاه و سفید و احیانا رنگی، اقدام به پیش فروش ساندیس های راهپیمایی 22 بهمن امسال می نماییم تا همگان با خیالی آسوده به فکر راهپیمایی بوده و به راحتی به ساندیس هایی با طعم دلخواهتان دسترسی پیدا کنید.

http://www.ammariyon.ir/fa/pages/?cid=6317


نوشته شده در  پنج شنبه 89/11/21ساعت  8:26 عصر  توسط معلم 
  نظرات دیگران()

بسم الله الرحمن الرحیم

هر صبح جمعه آنجا بود،وقتی برای رسیدن به کلاسم زودتر می آمدم بیرون ،او را می دیدم

باز هم آن کوچه –باز هم او آنجا نشسته بود –چادرش رامثل همیشه برروی صورتش کشیده بود و دستی از زیر چادر بیرون آمده بود .چقدر هوا سرد بود اما آن روز هم آمده بود .درآن سردی قبل از طلوع خورشید ،هنوز چند متری مانده بود که به او برسم.جلوی من پسرکی بود با یک گاری

با لباسهایی خشن و نه چندان تمیز

گاریش پر از پلاستیک های کهنه بود

کاملا معلوم بود که پلاستیک ها را از دیگر آشغال ها جدا کرده  

همانطورداشتم او را ورانداز می کردم و غرق در نگاه او شده بودم که ناگهان دستکش را از دستش بیرون کرد و یک 100 تومانی در آورد و داد به آن پیرزن !چه صحنه عجیبی انگار یک سطل آب سرد رویم خالی کردند

همانطور که حرکت می کردم ماتم برد .

آنقدر برایم عجیب بود که بعد از طی دو سه تا کوچه و خیابان به خودم آمدم .شاید خیلی ها از کنار این پیرزن بی تفاوت رد می شدند گویا آنها اورا نمی دیدند

او خودش نیازمند بود وبه سختی امرار معاش میکرد اما گویا حال این پیرزن را درک می کرد ،شاید 100 تومان چیزی نباشد اما مهم آن راهی است که آن را بدست آورده و آن سختی !

شاید من قدر 100تومانی هایم را ندانم اما او به خوبی ارزش هر یک از آنها را درک میکند

اینجا بود که معنی حرف امام بهتر از همیشه می فهمیدم که چرا بهتر است مسولان مملکت را از درد کشیدگان انتخاب کنیم

آری آنها دردکشیده اند ودرد مردم را می فهمند حتی اگرهم بخواهند نمی توانند درد ها را از یاد ببرند

مثل شهید رجایی او  که در کودکی در کنار خیابانها قابلمه فروشی میکرد 

او از کودکی اش معنی درد رافهمید و شد شهید رجایی!

                                                                                                                                                                                                      براساس یک اتفاق واقعی      

 

 

 


نوشته شده در  شنبه 89/11/16ساعت  4:58 عصر  توسط معلم 
  نظرات دیگران()

بسم الله الرحمن الرحیم

-اصلا دوست ندارم بخرم ؟تو چی کار داری ؟مجبور که نیستم !

-مجبور که نیستی ولی خنگی؟

-مهم نیست هر طور که دوست داری فکر کن .هر کس برا خودش یک ایده ی فکری داره ؟

-لابد ایده فکری توام اینه که پول بیشتری بدی و جنس بدرد نخوری بخری ؟

-آره!

-چرا اینقدر لجبازی می کنی ؟بابا جان اینجا یک مملکت اسلامیه،دولتشم اسلامیه؟ اگه نخواد وارد نمیکنه ؟

-اولا که تو به من گیر دادی و ولم نمی کنی !ثانیا مگه امروز تو نماز جمعه نبودی !خطبه های نماز جمعه رو گوش ندادی !

-نه چطور مگه ؟

-مطمئنی چیزی نخورده تو سرت یا تب نکردی؟ببین اصلا میگم برو یک کم بخواب شاید اثر کم خوابیه !!

-داری دستم می اندازی ها مگه چی شنیدی ؟

-امروز آقای خامنه ای  تو نماز جمعه می گفت :این انقلاب مصر و تونس مال الان نیست !جرقه این کار 30 ساله که خورده و به تدریج اثرشو رو مردم گذاشته و حالا شده یک انقلاب !

-خوب حالا چه ربطی داره به این کیف مسخره ای که خریدی ؟یا این که از سوپ های(مارک مگی) فاطمه نمی خوری ؟یا همه  اش پولاتو بی خودی خرج می کنی؟

-خدایا یکی بیاد منو از دست این نجات بده؟

-چیه کم آوردی؟نه خیر، ربطش اینه که وقتی کم کم آدما آگاه بشن و هر کسی به فکر خودش بیفته و از خودش شروع کنه کم کم میشه یک انقلاب اونم بعد از سی چهل سال !چه میدونی شاید تا چند سال دیگه هیچ کس از این کالاهای صهیونیستی استفاده نکنه!

اصلا ببینم خود تو اگه از یک لباس یاکیفی با مارکadidas-NIKE-DaG  خوشت بیاد اما بهت بگن پولی که میدی تا این کیفو بخری یک درصد ممکنه، خرج خریدن یک اسلحه بشه که با اون یک بچه فلسطینی رو می کشن – یا صرف خریدن یک بولدوزر میشه که یک خونه و سر پناه یک خانواده رو خراب میکنه حاضری با وجود علاقه ات اون کیفو بخری؟میدونی من که حاضر نیستم ترجیح میدم یک آشغالش و بخرم یا دنبال یک مارک دیگه باشم !

تو و دیگران خودتون می دونید حالا شاید یک سری مسائل یا کم کاری ها مانع از عملکرد دولت بشه، اما تو مگه سخنرانی های اخیر آقا در مورد حادثه  نه دی 88 یادت نیست که میگفتن بعضی وقتها مثل همین نه دی ملت از دولت جلو میزنه و این نشانه بصیرته ،از کجا میدونی تو قضیه کالا های وابسته به صهیونیست این اتفاق نیفته!! 


 


نوشته شده در  شنبه 89/11/16ساعت  4:48 عصر  توسط معلم 
  نظرات دیگران()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
باور کن!
زرنگ باش، خنگ نباش! گیج نباش!
بسمت او قدمی بردار تا....
عصر جاهلیت ثانی تاریک ترین روزهای خود را سپری کرده و...
جواب کار فرهنگی باطل، کار فرهنگی حق است
[عناوین آرشیوشده]